Securitate
Transporturi speciale
Organizare de transporturi speciale
– asigurăm organizarea și obținerea autorizațiilor pentru tranzit și transporturi speciale, inclusiv pe cale rutieră, maritimă și aeriană;
– asigurăm serviciu de însoțire cu personal specializat, artificier, pirotehnician și armurier;
– asigurăm transport cu pază proprie pentru armament și muniții de uz civil;
– asigurăm organizarea transporturilor agabaritice.
Tranzitul de armament, muniții, materii explozive, tehnică militară, substanțe periculoase prin România.

Casă de expediții
Punem la dispoziție serviciul de transporturi de mărfuri periculoase (ADR) pe rute de transport interne și internaționale, organizat și coordonat de profesioniști în funcție de nevoile fiecărui client.
Avantajele folosirii serviciului casei de expediții:
– eficiență – găsirea rapidă a unei soluții de transport pentru marfa clientului, respectând normele de siguranță și schema de timp propusă de client;
– preț competitiv – rețeaua are experiența lanțului logistic de aprovizionare și rețeaua de transport aferentă;
– operativitate datorată expertizei echipei;
– cheltuieli scăzute datorită expedierii mărfurilor în regim de grupaj.

Pază transporturi
Nitro Nobel Security este specializată în furnizarea serviciilor de însoțire și pază a transporturilor speciale la nivelul întregii țări.
Nitro Nobel Security deține o rețea de 3 centre la nivel județean: Cluj, Deva, Giurgiu și București.
Serviciile oferite de Nitro Nobel Security sunt:
– paza și însoțire a transporturi speciale;
– servicii de transport și depozitare a materiilor explozive (gamă variată de explozivi civili, fitile detonante, capse electrice și neelectrice).
Pentru toate activitățile menționate mai sus deținem licențe și autorizații emise în conformitate cu legislația în vigoare.
***
Ne bazăm pe resursele de care dispunem la nivel logistic și pe experiența noastră de a oferi soluții integrate de pază și însoțire a transporturilor speciale, care ne diferențiază în piața de profil.
Pentru clienții noștri, abordarea de ansamblu pe care o aplicăm contribuie la creșterea nivelului de securitate, reducerea costurilor, crearea de oportunitați privind creșterea veniturilor și îmbunătațirea performantelor.

NN Digital Unit
NN Digital Unit este noul asistent personal care te va ajuta să-ți duci afacerea la un alt nivel. După 10 ani de experiență în transporturi speciale platforma digitală continuă misiunea grupului de a asigura o eficiență logistică la un alt nivel, oferind informații în timp real, pornind de la documente și până la monitorizarea traseului transportului.
Aplicația permite personalizarea în detaliu a contului pentru fiecare utilizator astfel încât acesta să aibă o viziune de ansamblu, coerentă și exactă asupra situației transportului special. Întregul set de documente aferent transportului (facturi, liste de colisaj, licențe de import/ export, autorizații, documente specifice legate de transport și șofer etc) este încărcat în aplicație de utilizatori, astfel încât fiecare parte implicată (client/ partener/ furnizor/ terț) să aibă acces la informația existentă, precum și la eventualele modificări și la situația datelor ce urmează a fi adăugate.
Complexitatea informațiilor conținute în contul NN Digital Unit face ca acestea să constituie o bază de date esențială în managementul transporturilor speciale și al afacerii, oferind totodată o serie de rapoarte specifice, în funcție de particularitățile fiecărui business, ce pot fi personalizate de fiecare client în parte.
Totodată, NN Digital Unit acționează ca un asistent personal care nu ia niciodată o zi liberă. De exemplu, trimite e-mail-uri și mesaje text în timp real cu date relevante vizavi de transporturile efectuate, cum ar fi cantitatea de marfă permisă de o anumită licență sau data de expirare de pe anumite documente.
Cum funcționează aplicația?
• Accesul în aplicație se face pe baza unui username și a unei parole, respectând toate standardele de confidențialitate și securitate.
• În cadrul aplicației clientul își poate vedea un istoric al tuturor transporturilor efectuate cu toate detaliile de care are nevoie pentru monitorizarea acestora.
• Încărcare documente: această secțiune permite utilizatorului să încarce toate fișierele necesare pentru un transport. Fără imprimare, scanare și trimitere prin poștă electronică a lucrărilor, eficiență mai mare și răspunsuri mai rapide.
• Notificări: utilizatorul este anunțat în timp real despre informații relevante, de la date privind expirarea documentelelor, până la rapoarte analitice obținute în timp real.
Într-o industrie a transporturilor “speciale” NN Digital Unit face ca totul să pară mai ușor!
